Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2017 11:51 - Най-големите български страхове
Автор: deniyoy Категория: Забавление   
Прочетен: 561 Коментари: 0 Гласове:
0



           Баба Яга или Торбалан
   В Румъния плашат децата си с вампири,в Сащ с вещици,а в България със старата баба Яга.Добър опит да накараш децата си да лягат да спят или да си изядат храната.
             Синеок човек
  Всеки знае,че хората със сини очи могат да кълнат.Лично аз не съм сигурна в това.Но много често са ме предупреждавали като по-малка да не ги гледам в очите.Чувала съм,че и хората с много тъмни /черни/ очи могат да проклинат.Веднъж едно момиче се бе изнервило на съседа си и го прокълна.На следващия ден имаше смърт в дома му на близък човек.Но може би е само съвпадение.Момичето е с черни очи.
                Изпити
  Първо в четвърти,после в седми и в дванадесети клас.Но изпитите не са само тогава.Те са доста на често и стресиращи.Страхът,че ако не вземеш ДЗИ-то ,за да кандидатстваш в университет и там не те приемат,и накрая е възможно да не успееш да си намериш добра работа,следователно да останеш на улицата.Страховете ни могат да пораждат допълнителни страхове.И то по страшни от предишните.
                   Да те проверяват
   Било то на училище или на работа,все ще трепериш.
              Гледачка/Врачка
    Някой смятат,че не е на добре да си разбереш бъдещето.Други пък са много любопитни.Аз съм ходила два пъти и нищо не са ми познавали.Но други близки и познати са ми разказвали за техни интересни случки.Някой път се е случвало циганки да те спират на пътя и да започват да ти разказват бъдещето,а накрая очакват пари от теб.Ако не им дадеш е възможно да те прокълнат.За жалост на моята леля й предсказаха,че ще се разведе и така ,и стана.Една циганка просто я хванала за ръката и й казала само това.Понякога си е страшничко.
                  Тъщи и свекърви
  Ако не сте гледали "Свекървище" направете го възможно най-скоро.Майката толкова много обича децата си ,че би направила всичко,само за да не се озове с неправилният или неправилната.И всеки избор й се вижда неправилен.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: deniyoy
Категория: Хоби
Прочетен: 34158
Постинги: 25
Коментари: 4
Гласове: 10
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930